Nationaal hitteplan: onze maatregelen
De komende dagen is het erg warm. Onze locaties in Eindhoven zijn gewoon open en geplande afspraken gaan door.
We nemen extra maatregelen
Zodat we het verblijf voor patiënten en medewerkers zo aangenaam mogelijk maken:
- Op alle locaties bieden we extra water aan, onder andere bij de hoofdingangen.
- We houden de temperatuur op alle locaties nauwlettend in de gaten.
- De ventilatiesystemen draaien op volle kracht om het binnenklimaat zo comfortabel mogelijk te houden.
Kom je voor een afspraak?
Drink voldoende, neem eventueel water mee voor onderweg en probeer inspanning tijdens de warmste uren van de dag zoveel mogelijk te beperken.
Wat moet je doen als je niet kunt komen?
Kun je door de hitte niet naar je afspraak komen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen bekijken we of de afspraak kan doorgaan of verplaatst moet worden. Samen kunnen we de meest passende oplossing vinden.